perjantai 14. lokakuuta 2011

Vakavasti tunnustettua





Sain Katjalta ja Marialta tunnustuksen, jossa kuuluu kertoa kahdeksan asiaa itsestään. Kerron nyt vain vapaasti enkä sido asioita mihinkään erityiseen aiheeseen.


1. Olen tämän kolmivuotisen blogitaipaleeni aikana uskaltautunut vihdoinkin tekemään henkilökohtaisia paljastuksia ja olen tehnyt itsestäni esittelyn, joka löytyy ylhäältä nimellä tyttökirjabloggaaja. Älkää nyt naurako!


2. Mitäköhän vielä tunnustaisin? Muistanette varmaan, että olen yökukkuja ja nautin kirjoittaa öisin. Nytkin on yön pimein hetki ja sopivan hiljaista.


3. Pidän nykyään caffè lattesta ja teen sitä itse, siis kone tekee. Tavallinen kahvi ei maistu.


4. Kun aloitin kirjabloggaamisen omistin alle 1000 kirjaa. Tämänhetkinen lukumäärä on 2000-3000 kirjan välillä. Tyttökirjoja siitä on noin 1000.


5. Minulla on monta ammatillista minää; kirjastonhoitajuutta, opettajuutta, yrittäjyyttä ja tutkijuutta. Olen silti opiskelija. Ikuinenko?

6. Opiskelen tällä hetkellä kirjoittamista luovaa sekä tieteellistä.


7. Matkustin 9-vuotiaana Kanadaan yksin (ilman aikuisia) lentokoneella edestakaisin enkä pelännyt yhtään. Nykyään minulla on lentofobiaa ja en tiedä, miten saan sen takia unelmani toteutettua.


8. Huh, viimeistä viedään! Olen luonteeltani vakava, niin minulle sanoi muotokuvan piirtäjä. Kerran meinasin tukehtua mandariiniin, kun nauroin niin kovasti. Ehkä se teki vakavaksi.


Kiitän sydämellisesti Katjaa ja Mariaa tunnustuksesta ja annan tämän takaisin teidän ihanille blogeillenne! Sannalta sain toisen blogitunnustuksen ja kaunis kiitos siitä ja takaisin päin sinun kivalle blogillesi! Yhdistän nämä tunnustukset ja jaan eteenpäin vielä seuraaville blogeille. Lumoavalle Leena Lumelle, jolta olen saanut niin monesti tunnustusta. Lisäksi näille persoonallisille ja kiinnostaville blogeille, joissa ei ole ainakaan vielä tunnustettu:




Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille!

10 kommenttia:

  1. Hyviä tunnustuksia, paitsi hui, onneksi selvisit mandariinista!

    Kiitos tunnutuksesta. Tunnustan olevani kehno tunnustaja, enkä ole saanut vastattua tunnustuksiin. Mulla on niissä kuin kirjeiden kanssa. Jos en vastaa heti, meinaa jäädä kokonaan. Yritän ryhdistäytyä. Siirryn satujen pariin joskus loppuvuodesta, runosyksyn jälkeen, niin ainakin kuvittelen. (Ääneen lukemisesta: yhtenä iltana luin Lessingin kissakirjaa miehelle ja kissatkin saapuivat kuulemaan, istuivat vieressä koko lukemisen ajan. Suloista. <3)

    Kiittelen myös jälkijunassa Anni Swann -jutustasi. Minulla on vanha Swannin satukirja ja minullekin heräsi nyt halu lukea satuja iltaisin, jos ei muuta niin kissoille.

    VastaaPoista
  2. Kivoja tunnustuksia! Kävin lukemassa esittelysivusi ja se on hieno. Ihanaa, että tyttökirjat ovat osa elämääsi niin monella tavalla!

    VastaaPoista
  3. Niin ja mukavaa viikonloppua sinullekin Sara! :)

    VastaaPoista
  4. Hienoja tunnustuksia ja hieno bloggaajaesittely! Olen äimissäni kirjojesi määrästä. Ihanaa omistaa noin upea kotikirjasto!

    VastaaPoista
  5. Tai vastasin kyllä, mutta poistin jo koko jutun. Tuli heti anonyymia palautetta sisäpiirivitseistä, ja kun lisäksi valittelin kirjoituksessani ketjukirjeistä ja arvonnoista, niin ajattelin että ehkä on parempi olla kirjoittamatta mitään kuin kirjoitella negatiivisia asioita. :)

    VastaaPoista
  6. Hei, kiitos kaikille kommenteista! Niin näistä tunnustusten tekemisestä en aina ole välittänyt ja sitten joskus saatan innostua kuten tänään. Minulla on varmaan jonkinlainen avoimuuskausi menossa ja profiloitumisen paikka.

    Voi kurja Salla, ei ollut vaan otollinen aika tunnustuksille ja eipä sitä ole pakko tehdä, jos ei huvita! Luin nyt blogistasi tuon bloggausprofiilisi laajennuksen ja siinä oli tunnustamista oikein ansiokkaasti! :)

    VastaaPoista
  7. Hienoja tunnustuksia ja hieno bloggaajaesittely! Vähän jälkijunassa kommentoin mutta ei haitanne...

    Onpas kiinnostavaa, että teet tyttökirjoista. Toivottavasti tosiaan jaat joskus aiheeseen littyviä pohdintojasi täälläkin - ja tietysti koko blogistania pitää peukkuja että pääset Montgomery-konffaan ja raportoit siitä täälläkin :D

    VastaaPoista
  8. Hei Booksy ja kaunis kiitos! :)

    VastaaPoista
  9. Sara, kiitos tunnustuksesta♥

    Minä olen arvellut, että et ole oiekasti vakava ja että...muistelehan mitä eilen sanoin;-)

    En aio nyt kertoa itsestäni mitään asioita, sillä niin monta kertaa on kerrottu ja tunnustettu. Kiva, että sinä alat tulla ulos kaapista;-)

    Kiitos eilisestä ja kirja lähtee viimeistään tiistaina.

    VastaaPoista